L'Ajuntament de Xàtiva posa en marxa la 4ª edició dels bons de comerç local, que ha sigut presentada aquest matí per part de l'alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i de la presidenta de la secció de Comerç d'ADEXA Maria José Díaz Patiño.
En aquesta ocasió la inversió total serà de 500.000 euros, dels quals 250.000 euros seran aportats per l'Ajuntament de Xàtiva. Amb aquesta nova edició dels bons se superaran els 2,5 milions d'euros d'inversió directa per a comprar als comerços i establiments de la ciutat.
En aquesta nova edició cada ciutadà o ciutadana de Xàtiva podrà adquirir fins a 40 euros (dos bons a un preu de 20 euros) suposant un valor total de 80 euros per bescanviar als comerços adherits a la campanya.
Els bons de comerç local es posaran a la venta aquest dijous 15 de desembre a través de la web www.reactivemxativa.com, punxant a la secció «Bons Comerç Local» i seguint les instruccions de compra. Cada persona haurà de registrar-se obligatòriament abans d'efectuar la compra per tal de controlar la restricció estipulada de dos bons per cada DNI. La venta de bons i la seua validesa per tal de bescanviar-los s'estendrà sis mesos, fins al 15 de juny de 2023.
Si una persona usuària vol bescanviar el bo d'una altra persona, serà indispensable presentar l'autorització creada per a tal efecte, que es pot descarregar a la web www.reactivemxativa.com, o emplenant-la a la mateixa seu d'Adexa, sempre amb la signatura de les persones implicades.
Adexa serà l'associació encarregada de donar suport a la ciutadania i als comerços adherits,que poden efectuar les seues consultes a través del telèfon 622 129 573 o a través de la seu d'Adexa, ubicada a l'Avinguda Corts Valencianes de Xàtiva.
"Iniciem la quarta fase i això és un símptoma clar de que la campanya funciona per a tots els sectors econòmics de la nostra ciutat. Aquesta és una campanya molt important perquè suposa el tret d'eixida a la campanya de Nadal, en la qual es treballa molt al comerç local", ha finalitzat la presidenta de la secció de Comerç d'ADEXA Maria José Díaz Patiño.