Una canonada de 5 quilòmetres unirà de nou el clavegueram de Picanya i Torrent a la depuradora de Pinedo

0
85 lecturas

Tal i com va demanar l'Ajuntament de Picanya en els primers dies després de la inundació del 29 d'octubre, la Conselleria d'Infraestructures de la Generalitat està treballant per la instal·lació d'una canonada de 5.000 metres que pose fi als abocaments d'aigües fecals en el barranc.

DANA Picanya barranco del PoyoEsta canonada de cinc quilòmetres de longitud connectarà de nou el clavegueram de Picanya i Torrent (100.000 persones, entre totes dues poblacions) a la depuradora de Pinedo.

123 depuradores afectades

La inundació del dia 29 va afectar a 123 depuradores. D'estes, sis, han estat qualificades com a "d'afectació crítica", entre elles, el col·lector del barranc i la depuradora de Torrent, situada en la partida de la Sèquia entre el barranc i la carretera cap a Picanya.

Una vegada construït el col·lector provisional, la totalitat de les aigües negres de Torrent i Picanya aniran a la depuradora de Pinedo, la qual ja assumia el tractament de gran part d'estos abocaments.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí