Torrent, subcampió del II Torneig de Pilota Valenciana

0
32 lecturas

El trinquet José María Veguer ha acollit este cap de setmana el II Torneig de Pilota Valenciana 2017, organitzat per la Junta Central Fallera i amb la Junta Local Fallera de Torrent com a amfitriona.

Torrent, subcampió del II Torneig de Pilota ValencianaLa jornada de dissabte va començar amb un acte de benvinguda i recepció a les nou juntes locals participants en el torneig: Sueca, Sollana, Oliva, Godelleta, Pobla de Vallbona, Vilamarxant, Xàtiva, Carlet i Torrent, entre les quals també s’incloïa el Cap i Casal.

A més, es va comptar amb la presència de la fallera major de València, Rocío Gil i Uncio, que va firmar en el llibre d’honor de l’Ajuntament com a record d’este dia, i que va estar acompanyada en tot moment per l’alcalde Jesús Ros, la fallera major de Torrent, María Jesús Rincón i Prieto, i les màximes representants dels municipis participants.

Visita a Torrent de la fallera major de València, Rocío Gil i Uncio

Posteriorment, el assistents es van dirigir al trinquet on van tindre lloc les partides de la modalitat de galotxa i que es juguen amb pilota de vaqueta. L’encarregada de fer el servei d’honor va ser la fallera major de València. En les semifinals es van enfrontar Godelleta contra València i Torrent contra Xàtiva.

Finalment, es van proclamar campions el jugadors de Torrent i els de València, que es van enfrontar en una final molt emocionant. La sort no estava de la part dels torrentins, els quals quedaren subcampions d’este torneig, i els jugadors de València es declararen guanyadors.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí