Després de nombroses reunions, la Regidoria d’Urbanisme, Territori i Infraestructures de Silla, encapçalada per Valentín Mateos, i els responsables de l’empresa adjudicatària del servei de neteja viària i recollida de residus sòlids urbans a Silla, van acordar la modificació de l’actual contracte després que els serveis tècnics i jurídics municipals estudiaren la proposta exhaustivament.
L’alcalde de Silla, Vicente Zaragozá, i el regidor d’Urbanisme, Valentín Mateos, van rebre el passat dijous les noves adquisicions que facilitaran el treball de neteja del municipi. Una vegada reduïda aquesta inversió, la quantitat d’estalvi que resulta és de 146.130,55 euros a favor de l’Ajuntament i, per tant, aquesta serà la quantitat a reduir de l’import d’adjudicació del contracte.
Aquesta modificació estarà acompanyada de canvis a l’hora de prestar el servei per garantir una millor eficàcia. A més a més, de manera inicial, també s’han incorporat 54 contenidors amb pedal distribuïts al llarg del barri de Sant Roc, l’avinguda d’Alacant i la plaça d’Espanya per tal de facilitar el seu ús a persones amb mobilitat reduïda.