La comissió de primàries de Compromís per Paiporta s’ha reunit per tal d’abordar el procés que regirà la tria de cap de llista a les eleccions municipals de 2023. L'assemblea local del passat mes de maig va aprovar per unanimitat el document i la creació de la comissió de primàries que, des d’aleshores, està treballant en este sentit.
Pep Val, candidat
L'actual portaveu del Grup Municipal Compromís per Paiporta, tinent d’Alcaldia i regidor d’Hisenda i Administració General, Pep Val, ha presentat la seua candidatura a este procés per encapçalar la llista municipal per a les eleccions de 2023.
Al postular-se com a candidat, Val ha destacat que "ara més que mai, és el moment de donar un pas endavant per tal que Compromís puga seguir treballant per Paiporta, garantir la continuïtat de les polítiques d’esquerres i plantar-li cara a la corrupció de la dreta i la nostàlgia franquista de la ultradreta".
Val ha destacat que "el col·lectiu Compromís per Paiporta compta amb un gran equip per a conformar una candidatura sòlida de persones preparades i compromeses, i continuar treballant al capdavant del govern a l'Ajuntament de Paiporta, com ha succeït en les dos últimes legislatures, quan hem sigut la força més votada de l’esquerra i la garantia de l’aplicació de polítiques de justícia social, inclusió i lluita contra el canvi climàtic".