El Museu Valencià d’Etnologia presenta la mostra fotogràfica 'El país que va fascinar Jean Dieuzaide'

0
33 lecturas

El Museu Valencià d’Etnologia presenta aquest dimecres, 14 de juny, en roda de premsa la mostra El país que va fascinar Jean Dieuzaide, dedicada a aquest reconegut fotògraf francès qui el 1951 va rebre l'encàrrec d'il·lustrar el llibre Espagne du Sud, publicat el 1953, en el que va suposar el seu primer treball a l'estranger que el portà fins a terres valencianes.

Durant l'acte de presentació intervindran el diputat de Cultura, Xavier Rius; el director del Museu Valencià d’Etnologia, Francesc Tamarit; els comissaris de l’exposició, Mateo Gamón i Manuel Cerdà García;  així com el fill del fotògraf, Michel Dieuzaide.

A través de 150 imatges, l'exposició El país que va fascinar Jean Dieuzaide mostra una bona part de les diferents activitats o formes de vida que hi existien a la societat valenciana entre el 1951 i el 1971: les rutines agrícoles i ramaderes, la pesca, el transport, les diferents condicions de vida i les costums i festes populars. Un conjunt d'instantànies que permeten apropar-se al nostre passat recent: com érem, a què ens dedicàvem, de què o de quina manera vivíem.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí