L'Ajuntament de Museros desenvolupa les obres de millora, modernització i dotació d’infraestructures i serveis als polígons, àrees industrials i enclavaments tecnològics del municipi.
Els treballs de substitució lluminàries contemplen la substitució de un total de 200 punts de llum en zona industrial de Torruberos, Emperador i Sector S5, nucli urbà, per lluminàries de tipus LED telegestionades.
D’altra banda, la segona actuació ha consistit en la execució de noves orelletes en la línia d’aparcament del carrer del Nou d’Octubre, i la reparació de determinades vorades tant d’aquest carrer com de l’avinguda; a més d’una ampliació de la vorera entre la via de servici de l’avinguda de Barcelona i del carrer del Xopar (antics Salons Emperador).
Pel que fa als treballs de millora del ferm, s’han reasfaltat el carrer del Nou d’Octubre, l’avinguda del Cid, el carrer d’Ausiàs March, la via de servici de Barcelona del tram de la gasolinera Samop, el carrer del Xopar i la via de servici de l’avinguda de Barcelona entre el carrer d’Albuixec i el del Xopar. Per últim, s’ha canviat la senyalització vertical de tots els polígons, i s’ha repintat de la senyalització horitzontal dels trams reasfaltats.
El regidor d’Urbanisme i Infraestructures, Vicente Pérez, explica que aquestes obres de millora del polígon són necessàries per millorar l’accessibilitat d’aquesta zona, ja que el polígon de Museros es un nucli molt extens d’empreses. A més, no es pot oblidar dels polígons perquè aquests també formen part dels carrers del poble.