L’agrupació d’EUPV Albal va elegir a Mar Sanchis, qui va ser infermera del Centre de Salut d’Albal durant 5 anys, per a encapçalar la seua candidatura a l’alcaldia d’Albal per a les Eleccions Municipals 2023.
La candidata, qui ha manifestat la seua satisfacció pel recolzament rebut per part de l’assemblea local, ha declarat que “després de quasi 20 anys amb el mateix govern, la frescor s’ha perdut i és moment de votar per un canvi en Albal”.
Sanchis ha explicat que “la nostra relació amb l’actual equip de Govern és excel·lent però és evident que Albal necessita un canvi, una actualització, i això passa per una candidatura renovada i heterogènia que integre l’experiència i la lluita de la gent més gran amb l’espenta de la joventut”.