L'Orquestra Simfònica i el Cor Polifònic de la Societat Musical La Primitiva de Rafelbunyol actuaran el pròxim 30 de març a la Casa de la Cultura d'Albuixech, en un concert que forma part de la seua intensa activitat musical anual.
D'altra banda, el concert també inclourà la Missa pro defunctis, Op. 17, del compositor de Rafelbunyol Jesús Orón Bolós. Aquesta composició per a orquestra, cor, soprano i baríton solista explora els textos de la missa de difunts i ha estat escrita a la mateixa edat que Grieg va compondre el seu concert per a piano. L'obra, que evoca diferents formes de viure el dol, està dedicada a Arturo Paulino Ribelles, una figura clau en l'Escola de Música de Rafelbunyol durant les últimes dues dècades.
Aquest concert ofereix l'oportunitat de gaudir de la interpretació de joves talents tant en l'execució com en la composició, consolidant el compromís de la Societat Musical La Primitiva amb la difusió de la música clàssica.