La piscina d'estiu de Paiporta obri aquest divendres amb reserva preferent per als veïns

0
36 lecturas

La piscina d'estiu de Paiporta obri les seues portes aquest divendres 17 de juliol amb totes les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries per a previndre contagis de coronavirus Covid-19.

El ajuntament ha treballat des de fa setmanes per a tindre-ho tot a punt en unes circumstàncies especials per la situació d'alerta sanitària. Per això, s'han pres totes les mesures per a permetre a les persones usuàries una experiència lúdica i al mateix temps segura.

Per a fer ús de la piscina, serà imprescindible realitzar una reserva prèvia a través del web paiporta.es/piscina, on es troben les instruccions detallades per a completar el procediment. Cada usuari o usuària podrà reservar un torn cada dia, i el veïnat de Paiporta tindrà prioritat per a realitzar les reserves. Aquesta prioritat se substanciarà en que els empadronats i empadronades a Paiporta podran reservar amb 5 dies d'antelació, mentre que els no empadronats podran reservar amb un dia d'antelació.

Els banys estaran organitzats per torns de matí i vesprada i l'aforament es limitarà a 200 persones per torn. Els preus es mantenen respecte a l'any passat i el pagament es realitzarà en taquilla, una vegada s'haja reservat l'entrada a través del web.

Cada persona o grup de persones que accedisquen a la piscina tindran una zona assignada per a l'estada. S'ha de guardar la distància mínima de seguretat d'1,5 metres amb altres usuàries o usuaris. L'ús de mascareta és obligatori fora de l'aigua si no es pot guardar la distància, i es facilitarà la desinfecció de mans i calcer a l'entrada i l'eixida del recinte.

Quant als horaris, de dilluns a divendres, el torn de matí començarà a les 11 i finalitzarà a les 14.30, moment en què, durant una hora, es desinfectarà tota la instal·lació durant una hora. El torn de vesprada començarà a les 15.30 hores i acabarà a les 19.00 hores. Els caps de setmana i festius, el sistema serà el mateix, amb tancament a les 20.00 hores i desinfecció de 15.00 a 16.00 hores.

Per motius de seguretat, tal com s'explica en la normativa, no està permesa l'entrada a persones amb símptomes compatibles amb la Covid-19, que hagen patit la malaltia o que hagen passat quarantena per possible contagi. Les dutxes dels vestidors, les hamaques i les fonts d'aigua no es podran utilitzar.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí