Del 25 al 27 de maig se celebrarà a Picassent la IV edició de la Fira de la Tapa i del Comerç organitzada per l'Ajuntament de Picassent amb el suport i la sintonia de l'Associació de Comerciants i Serveis de Picassent.
Un total de 31 expositors amb una zona exclusiva per al comerç, concretament al carrer Gómez Ferrer, estaran enguany en una edició que “aposta per la consolidació d'un esdeveniment que ha de servir d'injecció i motivació per l'economia local i per mostrar la nostra gastronomia i el teixit empresarial”, afirmà Conxa García.
Un total de 31 empreses (19 comerços i 12 del sector hostaler) estaran en el recinte firal que s'ubicarà a la Plaça del Mercat a més de les rodalies d'una zona que estarà de celebració ja que coincideix amb les Festes de la Miraculosa i on es faran també durant els tres dies tallers i activitats complementàries. “Hem de destacar l'augment important d'expositors que hem tingut i la il·lusió i ganes que compartim per fer un poble viu en recursos i possibilitats”, assenyalà la regidora Mónica Olguín.