Dissabte 14 d’abril a l’Auditori Rafelbunyol es representarà Después de la Tierra, un joc teatral i poètic emmarcat en la guerra civil espanyola, així com una reflexió sobre la memòria democràtica, i sobre la importància de l'art, la poesia, la música i el teatre en l'ésser humà i la seua història.
Una obra que va ser guardonada amb el Premi Nacional Buero de Teatre Jove en 2013 i amb la que el Grup de Teatre Grec Komos celebra el 14º aniversari del seu primer espectacle teatral. Quasi una dècada i mitja en la qual la companyia s'ha consolidat i ha multiplicat els premis i reconeixements rebuts en l’àmbit estatal, a més de pujar-se als principals teatres de la geografia espanyola, conjugant el teatre grec clàssic amb nous horitzons teatrals.
Les entrades ja estan a la venda en la Casa de la Cultura o a través de Servientradas en http://www.agendarafelbunyol.com/index.html.