Compromís per Torrent ha criticat la situació i la falta de manteniment del carril bici al municipi després de fer una nova inspecció d’infraestructures, per comprovar l’estat actual de diferents carrils bici "i hem trobat obstacles, falta de poda de l’arbrat al voltant dels carrils, a banda de clots i desperfectes".
A més de la falta de manteniment, Compromís ha volgut destacar que molts dels problemes que ja varen denunciar l’any 2012 encara continuen vigents. Segons Alabajos, “més enllà dels ciclo-carrers, seguix sent missió impossible desplaçar-se des del centre de Torrent fins a molts barris del municipi”.
Finalment, Alabajos ha explicat que Torrent emet molt més CO2 del que pot absorbir la seua coberta vegetal (en concret, un terç), i això és degut sobretot al gran volum de trànsit rodat, que no es podrà reduir mentre continue l’actual manca de manteniment del carril bici, que desincentiva la seua utilització, especialment entre els usuaris ocasionals i els nous que hi podrien fer-ne ús.