“L’ambient en què han transcorregut i la sintonia entre els diferents partits ha sigut alta i molt cordial, la qual cosa facilita el manament de canvi que els ciutadans i ciutadanes de Foios van expressar en les eleccions municipals passades”, ha declarat Ruiz.
Per a Compromís, les urnes han manifestat que “el diàleg i el consens han de presidir en les relacions municipals. Amb estes premisses hem volgut fer les reunions amb PSOE, Volem i C’s. El PP s’ha exclòs de les reunions”.
En la primera part de les reunions s’han tractat els temes que haurà d’afrontar el nou consistori. Transparència en la gestió, urbanisme i serveis socials han sigut els aspectes de major coincidència, juntament amb la consecució d'un marc institucional estable, que promoga regles de joc acceptables per a tots i un acord social i polític vàlid per a tota la legislatura.