Compromís va presentar al Parc de la Mediterrània de Moncada les 23 candidatures dels 23 pobles de l'Horta Nord i els seus alcaldables. L'acte va comptar amb més de 150 persones i dóna el tret d’eixida a la campanya de la formació valencianista a l'Horta Nord.
Compromís va destacar la continuitat "en primera línia" dels alcaldes de Meliana, Foios i Albalat dels Sorells, les tres poblacions on compromís té la màxima representació.
En l'acte van participar Maria Josep Amigó, vicepresidenta de la Diputació de València i els diputats a les Corts Valencianes, Nathalie Torres i Carles Esteve.
Vicent Grande, secretari comarcal de Compromís, va destacar que, una vegada més, com en 2015 i en 2019, Compromís presentarà llista a tots els pobles de la comarca; un fet que "demostra que Compromís té un projecte de majories per fer possible governs progressistes als nostres pobles".
L'actual vicepresidenta a la Diputació de València i candidata a Corts Valencianes, Maria Josep Amigó, va afirmar que "les polítiques que milloren el nostre dia a dia són les que es fan al govern del Botànic i als governs municipals on governem, i sols votant Compromís podrem fer que continue sent així".
Per la seua banda, l'actual diputat Carles Esteve va encoratjar al públic a continuar fent repàs de tot el que s'ha aconseguit allà on Compromís governa, "hem vingut a fer coses impossibles i les coses impossibles passaran si Compromís porta el Govern del Botànic".
Finalment, Nathalie Torres, també diputada a les Corts Valencianes, va fer menció a la "revolució en l'educació que ha fet Compromís en els últims 8 anys", destacant que "la dignificació de l'escola pública passa també per la dignificació dels centres educatius; perquè els nostres xiquets i xiquetes mereixen formar-se en les millors condicions possibles, sense igualtat d'oportunitats la llibertat és un privilegi".