Compromís per Massamgrell ha justificat el seu en contra dels pressupostos per a l'any 2020 en Massamagrell al afirmat que “el PSOE pretén que aprovem uns pressupostos sense atendre i incorporar les nostres propostes ni tan sols parlar de quins anaven a ser els eixos i les prioritats del nou govern".
Per a Compromís, el PSPV de Massamagrell “comença la casa per la teulada, primer vol aprovar el pressupost, després que entrem en un govern dirigit per un document en el qual no hem pogut participar com a govern”.
Compromñis ha recordat que "vàrem començar a parlar en el PSPV per poder assolir un pacte de govern d'esquerres en l'Ajuntament. En tot moment la postura de Compromís va ser molt clara, volem entrar en el govern amb un pacte integral, que implique el projecte de poble que volem, de com ho volem aconseguir i quina serà l'estructura que ho porte a bon terme".
La formació nacionalista ha argumentat que “nosaltres estem per a implementar polítiques públiques que milloren la vida de la gent, no per a perpetuar-se en la cadira del govern. D'aquesta manera, ho tenim clar, primer el què i després el qui".
Compromís ha recordat a l’alcalde de Massamagrell "que governa en minoria i que el seu pressupost ha sigut tombat per 10 de 16 regidors i regidores del consistori. Quan un govern està en minoria ha de parlar, cedir, pactar i finalment executar. Començar pel final no fa cap favor al poble de Massamagrell".
Oberts a un pacte de govern d'esquerres
Finalment, Compromís per Massamagrell ha manifestat que continua amb disposició de tancar un pacte de govern d'esquerres que millore el poble, "tal com vàrem fer la legislatura passada. No és tan difícil, es pot aconseguir si treballem des de la col·lectivitat i posant al centre a la ciutadania, parlant i acordant les mesures, i no des de l'individualisme i l'autoritarisme que fins ara està mostrant el PSOE".
En este sentit, Compromís per Massamagrell ha explicat que "estenem la mà a l'actual alcalde per tal d'arribar a un acord profitós pel nostre poble".