Albuixech es prepara per a gaudir de les seues festes patronals i populars 2024

0
103 lecturas

Albuixech es prepara per a gaudir d’una programació molt completa i per a tots els públics, amb activitats esportives, actuacions infantils, concerts musicals, devoció, pólvora, i germanor en motiu de les seues Festes Patronals i Populars 2024, que plenarà els carres d'actes festius fins al dissabte 31 d’agost.

Procesión en honor a la Virgen de Albuixech - Fiestas Patronales Albuixech 2019
Procesión en honor a la Virgen de Albuixech

Este 24 d'agost a les 20 hores, tindrà lloc la cercavila del pregó, i després castells de focs d’artifici a càrrec de la pirotècnia Manchega. A les 22 hores se celebrarà el sopar popular al barri de les Sidres, i a la mitjanit la Nit del Rock, amb l’actuació dels grups Disonanzia i La Trinchera.

Pel que a la jornada de demà 25 d'agost, la Festivitat del Crist de la Misericòrdia començarà amb la solemne missa en l’ermita del Barri de les Sidres, a les 12 hores. A la vesprada, sota les 20 hores, serà la processó i en acabar, castell a càrrec de la pirotècnia Manchega. A les 22 hores, tindrà lloc la ‘guisà’ de conill amb tomata al Barri de les Sidres, on estarà el veí Marc, tallant pernil en un acte benèfic per a l’Associació Espanyola contra el Càncer. A les 12 de la matinada, espectacle «Pop Ladies» on es repartiran els premis de la setmana esportiva.

El dilluns, 26 d’agost, a partir de les 19.30 hores, hi haurà ‘tardeo’ a la plaça de l’Església, a càrrec de Loca Fm amb l’actuació de sis DJ’s. El dimarts 27 d'agost, a les 20 hores, serà el torn de l’ofrena a la Mare de Déu d’Albuixech; i a la mitjanit, cinema a la fresca a la plaça de l’Església.

El 28 d’agost es podrà gaudir també, a les 20 hores, de l’espectacle per a xiquets i xiquetes amb el grup infantil Irutxa i Skargots, proposta del Consell d’Infància de la localitat. A les 12 de la matinada, Orquesta Joker a la plaça de l’Església.

El divendres 30 d’agost, a partir de les 19 hores, el municipi s’omplirà d’alegria i de color amb la cavalcada de disfresses i l’actuació del grup Divertilandia. A les 20:30 hores, repartiment dels premis de les disfresses a la plaça de l’Església.

El dissabte 31 d’agost serà la Festivitat de Sant Ramon Nonato, amb una missa a les 12 hores i a les 19 hores, mascletà a càrrec de la pirotècnia Caballer Fx e, i processó, a les 20 hores. En acabar, Castell a càrrec de la pirotècnia Hermanos Borreda, Nit de paelles, Concert Eurovisió amb Big-Band i actuació del veí d’Albuixech, Dj Paco.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí