L'Ajuntament d'Albalat dels Sorells ha valorat molt positivament els primers dies d'obertura de la Piscina Municipal i l'Escoleta d'Estiu.
Un dels aspectes que dificultava la posada en marxa dels serveis esmentats, ha estat l'adequació de la normativa sanitària concreta per fer possible el compliment de les distàncies de seguretat en el recinte de la piscina i, pel que fa a l'escoleta, les reticències que ha generat en els pares i mares, la inèdita situació sanitària provocada per la pandèmia.
Segons l'alcalde Nicolau Claramunt,“per nosaltres és importantíssim poder oferir tots els serveis públics, que en depenen de l'ajuntament, a l'abast de la ciutadania. Pel que fa a l'escoleta i la piscina, per als xiquets i xiquetes, és un premi merescut pel comportament que han demostrat, sobretot, els mesos més durs del confinament”.
Claramunt ha explicat que “hem fet un esforç important per adequar la piscina i poder iniciar l'escoleta d'estiu, estem molt contents per la resposta cívica i de compromís de la ciutadania...”.