L’Alcaldessa d’Alaquàs, Elvira García Campos, es va reunir ahir amb el President de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, per donar-li a conèixer les celebracions que està preparant Alaquàs amb motiu del Centenari de la Declaració del Castell d’Alaquàs com a Monument Històric Artístic Nacional.
L’alcaldessa, que va assistir a l’audiència acompanyada del Regidor de Cultura, Toni Saura i del director del Castell, Carlos Barberà, va oferir el Castell com a centre per albergar diferents accions culturals de la Generalitat així com també possibles reunions del Consell durant els mesos de celebració del Centenari.
La primera edil va aprofitar la visita també per demanar al President el seu recolzament per tal de treballar amb el Ministeri de Medi Ambient en la posada en marxa del Centre d’Investigació Forestal i li va proposar també ser subseu de l’Agència Valenciana de la Innovació.
Per la seua banda, el director general d’Administracions Públiques, Toni Such, que va estar present en la reunió, va animar els representants d’Alaquàs a participar en una nova convocatòria de fons FEDER per a rehabilitació de patrimoni municipal.