Les festes Majors d'Albalat dels Sorells han acabat amb gran èxit de participació en tots els actes i activitats programades tant per l'Ajuntament com per les distintes clavaries, penyes i associacions locals.
Els canvis que enguany s'han introduït han permés que se sumara més gent a la celebració dels actes festius. La "banyà" ha canviat de format amb unflables d'aigua perquè totes i tots puguem participar, menuts i grans; es van repartir vora 900 entrepans després de la cavalcada quan l'any anterior van ser uns 400 i la nit de paelles divendres ha permés que molta més gent puga participar, l'any passat es van apuntar 1.372 persones a les paelles i enguany la xifra ha pujat a 1.865, vora 500 més. Enguany 77 persones feren la festa, sent, si no la més, de les més nombroses de la història de les festes Majors d'Albalat dels Sorells.
Per últim Claramunt ha agraït "novament a totes les clavaries, associacions, penyes i altres entitats que han participat en la confecció d'unes grans festes. Agrair al poble la participació. I sobretot agrair a les treballadores i treballadors de l'Ajuntament per fer possible tot el que des de l'equip de govern programem. En este cas, especialment a la brigada d'obres i la policia local que han estat en tot moment atentes a tots els detalls i sense horari".