El darrer dissabte 24 de juny va finalitzar la primera fase de la votació per decidir quines seran les propostes que s'executaran amb els 40.000 euros dels Pressupostos Participatius a Godella.
Algunes d'aquestes propostes necessiten d'un estudi de viabilitat i un projecte tècnic. A d'altres només cal aportar una valoració econòmica i cercar tres pressupostos. Amb tota aquesta informació, els veïns i veïnes de Godella podran participar d'una segona fase de votació -entre el 15 i el 30 de juliol- on tindran accés als detalls de cada projecte i al seu cost. Aquests darrers vots determinaran quines seran les propostes que finalment s'executen.
La regidora de Participació Ciutadana, Tatiana Prades, ha explicat que “el motiu de fer una segon fase busca que la gent no sols vote a un titular sinó que siga conscient de totes les especificats de cada projecte, quin és el seu cost i quina viabilitat té. Fugim del desencant i volem que la gent vote amb tota la informació que l'Ajuntament els pot facilitar”.
Prades ha fet una bona valoració d'aquesta votació telemàtica, la primera en Godella. “Això és l'inici del que esperem siga una bona costum al poble, consultar la ciutadania i fer-la partícip de decisions que vagen més enllà dels pressupostos participatius”, ha comentat.