Quasi dos mesos després de haver estat informat per la preceptiva comissió de comptes, Albuixech ja té pressupost que presenta uns ingressos de 3.677.236 euros per a tan sols unes despeses de 3.289.341, és a dir, un pressupost amb un superàvit de 387.395€, segons Josep Bort, portaveu de Compromís a Albuixech.
Per a Bort que “aquest pressupost ja està completament desfasat al canviar la Mancomunitat, que presideix l’alcalde d’Albuixech, la part que ha d’ingressar cada municipi en concepte de recollida de fem: una mostra més de la seua falta de previsió”.
Bort ha afirmat que “la incapacitat de gestionar i la falta d'iniciativa de l'actual equip de govern fa que es presente un pressupost amb un superàvit de quasi 400.000 euros”. El portaveu de Compromís a Albuixech afirma que “la limitació en la despesa ve donada per la no execució del pressupost en anys anteriors i enguany l'ajuntament per cada euro recaptat sols podrà gastar-ne 89 cèntims i això que, deliberadament s'estan amagant ingressos per no donar unes xifres pitjors".