La Generalitat posarà en marxa, a partir del dilluns 24 de març, un nou servei de llançadora que connectarà Paiporta amb el Centre d'Especialitats de Torrent, passant per Picanya. Aquest servei, impulsat per l'Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) i Metrovalencia, té com a objectiu facilitar l'accés a les consultes mèdiques als veïns i veïnes d’aquestes localitats.
Els horaris s'han establert per cobrir les necessitats d’accés al centre sanitari en horari matinal i de vesprada. Així, el primer servei eixirà de Paiporta a les 9:30 h, mentre que l'últim trajecte es realitzarà a les 19:30 h. Per part seua, el primer servei des de Torrent començarà a les 9:50 h, i l'últim serà a les 19:50 h. El servei funcionarà de dilluns a divendres no festius i no estarà disponible els caps de setmana ni dies festius.
La Generalitat ha destacat la importància d’aquesta nova connexió per millorar la mobilitat entre municipis i garantir l'accés als serveis sanitaris de referència per a la ciutadania de l’Horta Sud. A més, han recordat que els horaris són orientatius i poden variar segons les condicions de circulació.